Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Zaufali nam:

Usługi

Wdrożenia

Wdrożenia



W zakresie dostarczanych rozwiązań oferujemy kompleksowe usługi wdrożeniowe: począwszy od przygotowania wdrożenia i dostarczenia wymaganego oprogramowania i sprzętu, aż po wsparcie serwisowe i rozwoju oprogramowania. Dla Klientów oznacza to możliwość współpracy z jednym, kompleksowym dostawcą, któremu można powierzyć odpowiedzialność za całość przedsięwzięcia.

Nasza współpraca z Użytkownikiem trwa przez cały okres funkcjonowania systemu w przedsiębiorstwie. Oferujemy wsparcie, które zapewnia wysoki komfort pracy z aplikacjami i daje wymierne korzyści Użytkownikom.

Szkolenia

Szkolenia



Na efekty pracy z systemem istotny wpływ mają pracownicy firmy, którzy na co dzień korzystają z programu. Zapewniamy im szerokie wsparcie oraz profesjonalne szkolenia przy wykorzystaniu najnowocześniejszych narzędzi informatycznych. Usługi szkoleniowe dotyczą funkcjonalności poszczególnych modułów dostarczanych systemów. Dla firm użytkujących oferowane rozwiązania, szkolenia mają charakter indywidualny. Każda część szkolenia poparta jest ćwiczeniami praktycznymi z użytkowania systemów, co znacząco zwiększa ich skuteczność.

Zapraszamy do korzystania ze szkoleń o różnym stopniu zaawansowania, przygotowanych specjalnie dla użytkowników programów RAKS i STREAMSOFT.

Wsparcie techniczne

Wsparcie techniczne



Do wszystkich sprzedawanych produktów oferujemy wsparcie techniczne- usługa podstawowa. Oferujemy również płatne uzupełnienie podstawowego wsparcia technicznego - umowę serwisową.

Procesy usługi podstawowej:

Udzielaniu konsultacji związanych z instalacją programów w środowisku Klienta.

Wsparcie procesu instalacyjnego, rozumianego jako:

  • sposób uruchomienia instalacji

  • lokalizacja plików instalacyjnych CD/DVD, strona www

  • wybór zakresu instalacji, w zależności od pakietu

Wsparcie procesu aktywacji licencji, rozumianego jako:

  • omówienie sposobu aktywacji (internet, telefon, e-mail)

  • wskazanie odpowiedniego sposobu aktywacji

  • weryfikacja aktywnych licencji

Udzielaniu konsultacji związanych z funkcjonowaniem zainstalowanych programów:

  • uruchomienie aplikacji

  • lokalizacja poszczególnych funkcji systemu, nawigacja po menu aplikacji

  • wskazanie miejsca z aktualizacjami, pomoc w poruszaniu się na stronach internetowych


Do dyspozycji klienta pozostaje:

adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel.: +48 58 741 29 03
* Podstawowe wsparcie techniczne jest udzielane tylko w przypadku gdy klient posiada wykupioną usługę aktualizacji programu.

Dodatkowe, płatne usługi w ramach Umowy Serwisowej:

  • dedykowany telefon do konsultanta merytorycznego

  • bezpośredni adres e-mail do konsultanta obsługującego Państwa firmę

  • szybkie wsparcie techniczne

  • dostarczenie i instalacja uaktualnień Programów

  • udzielenie konsultacji z zakresu eksploatacji Programów

  • gwarantowany czas wykonania usługi

Wszystkie inne operacje, wykraczające poza zdefiniowany zakres, powinny być traktowane jako usługi dodatkowe, rozliczane zgodnie z cennikiem z uwzględnieniem indywidualnych ustaleń wynikających z Umowy Serwisowej.

Pomoc techniczną można uzyskać pod dedykowanym

numerem telefonu w godzinach 8-17

  baner pcbiznes